MİTSO'ya hoşgeldiniz. Bugün: 13 Aralık 2017, Çarşamba




Kalite Hedefleri ve Politikası

2016 YILI MİLAS TİCARET VE SANAYİ ODASI KALİTE HEDEFLERİ

• ISO 9001-2008 K.Y.S.’ni geliştirerek TOBB Akreditasyon Sistemi içerisinde, süreç yönetimi gereklerini 2016 sonuna kadar uygulamak
• İ.K. ve performans yönetim sistemi için oluşturulan veri tabanlarını kullanarak, performans yönetim sistemini 2016 yılı içerisinde uygulamaya almak
• Tarım ve ihracata dayalı fuar vb. organizasyonları yapmak ve üyelerimize 2016 yılı sonuna kadar kalite, ihracat bilgisi, girişimcilik konularında, üyelerimize eğitim planlanması ve uygulanması
• Bölgesel kalkınmanın sağlanması için üyelerimize Proje, AR-GE, kalite, inovasyon, ihracat bilgisi, girişimcilik gibi konularda üyelerimize 2016 yılında eğitimler planlayarak katılımlarını sağlamak
• Organize Sanayi Bölgesi’ ni aktif hale getirmek için, başlanılan alt yapı çalışmalarının 2016 yılı sonuna kadar bitirilmesi.

2016 YILI MİLAS TİCARET VE SANAYİ ODASI KALİTE POLİTİKASI

Ekim 2012 tarihinden itibaren TOBB tarafından akredite edilen kurumumuz %100 üye memnuniyetini temel alarak faaliyetlerini, 1923 den günümüze kadar sürdürmüştür
• Üye memnuniyetini esas alan MİTSO kalitede sürekliliği sağlamak için üyelerle iletişimini ön planda tutar, bu doğrultuda MİTSO entegre yönetim sistemi şartlarını uygulayarak, üyelerine ve kendine başvuranlara tam zamanında ve hızlı hizmet vermeyi ilke edinir
• Personelinin kişisel gelişimi ve üyelerinin iş gelişimi için; ihtiyaçları doğrultusunda eğitimleri belirleyerek, Onlara sunar. Bu doğrultuda Milas’ın sosyal hayatına, tarihine, kültürüne, katkıda bulunmayı kalite politikası olarak benimser
• TOBB yasası ve mevzuatlara bağlı olarak,4 yıllık Stratejik Plan hazırlar ve bu doğrultuda belirlediği gelişme alanlarında proje ve faaliyetlerini planlayarak çalışır