DOLAR
32,5998
EURO
34,8045
ALTIN
2.495,11
BIST
9.480,63










MİTSO’nun hizmet kalitesinin AB standartlarında olduğu bir kez daha kanıtlandı: MİTSO, AKREDİTASYON DENETİMİNDEN BAŞARIYLA ÇIKTI

MİTSO’nun hizmet kalitesinin AB standartlarında olduğu bir kez daha kanıtlandı: MİTSO, AKREDİTASYON DENETİMİNDEN BAŞARIYLA ÇIKTI
26.12.2018 17:10
0
A+
A-

MİTSO yine başardı. TOBB adına, bağımsız bir denetçi kuruluş olan Türk Loydu tarafından yapılan ve iki gün süren denetimi başarıyla tamamlayan MİTSO’nun hizmet kalitesinin AB standartlarında olduğu bir kez daha kanıtlanmış oldu.

Milas Ticaret ve Sanayi Odası; Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği’nin Oda ve Borsaların hizmet kalitesinin AB standartlarında olması için başlatmış olduğu ve bağımsız denetçi kuruluşlarca yapılan akreditasyon denetim sürecini bir kez daha başarıyla geçti. İlk kez 2012 yılında “C” kategorisi akreditasyon belgesi almayı başaran MİTSO, 2016 yılında yapılan denetimde “B” kategorisine yükselmeyi başarmıştı. 4 yıllık dönemin ardından TOBB’nin bağımsız denetçi kuruluşu olan Türk Loydu adına Denetçi Oğuz Hakan Aksu tarafından 2 gün boyunca son dört yıldaki faaliyetleri denetlenen MİTSO, bir kez daha denetimden başarıyla çıktı. Denetimde, “B” kategorisi akreditasyonu korumayı başaran MİTSO, hizmet kalitesinin AB standartlarında olduğu böylece bir kez daha kanıtlamış oldu.

TOBB’nin, kendisine bağlı oda ve borsaların hizmet kalitesini standartlaştırmak ve bu standardı AB kalitesine uygun hale getirmek için başlattığı akreditasyon denetim sistemi her dört yılda bir yapılıyor. Denetimleri, TOBB adına bağımsız denetçi kuruluşlar yapıyor. Bağımsız denetçi kuruluşlardan gelen denetçiler, oda ve borsaların dönem faaliyetlerini inceleyerek matematik bir sistemde puanlaştırıyorlar. Toplanan başarı puanlarına göre oda ve borsalar A, B ve C kategorilerinde, dört yıl boyunca akreditasyon belgesine sahip olma hakkını kazanıyorlar.

Yapılan denetimin ardından MİTSO’nun akreditasyon denetiminden başarıyla çıkması üzerine bir açıklama yapan MİTSO Yönetim Kurulu Başkanı Reşit Özer, “Göreve geldiğimizde C olan akreditasyon seviyemizi B’ye yükseltmeyi başarmıştık. Şimdi hizmet kalitemizin B kategorisi kalitesini korumayı başardık. Bu başarı, yönetimimizin, oda çalışanlarımızın ve tüm üyelerimizin başarısıdır. Bizde durmak yok, bundan sonra da hedefimiz hep ileriye gitmek olacaktır” dedi.