Yönetim Politikalarımız
YÖNETİM POLİTİKALARIMIZ
Kalite Politikamız
1923 Yılında kuruluşumuzdan bu yana;
Milas’ın tarih ve kültür kenti özelliklerini koruyarak üyelerimizin ve ilçe ekonomisinin gelişimine odaklı olmak, kurumsal kapasitemizi ve etkinliğimizi sürekli geliştirerek ülke ve dünya ekonomisine uyum sağlamak, faydaya dayalı hizmet vermek temel yönetim politikamızdır.
Mali Yönetim Politikamız
Mali yönetimde öncelikle yasal şartlara uyarak, hedeflerimizi gerçekleştirecek ve çalışma alanımızda ekonomik ve toplumsal yükümlülüklerimizi yerine getirecek mali güce sahip olmak, kaynaklarımızı hedeflerimiz doğrultusunda planlı kullanmak, mali itibarımızı sürdürebilir kılmak ve hizmetlerimizi güven içinde vermek.
İnsan Kaynakları Yönetimi Politikamız
Kurumumuzun yasal çerçevesinde işimizin gerektirdiği nitelikler doğrultusunda yeterli sayıda insan kaynağını istihdam etmek, sürekli gelişimlerini sağlamak ve adil olmak.
Üye/Müşteri Memnuniyeti Politikamız
Üyelerimiz ve iş çevresinin ihtiyaç ve beklentilerini sürekli geri bildirim kanallarımızı açık tutarak stratejik ortaklık temelinde katma değer yaratacak bölgesel ve sektörel projeler oluşturmak ve sonuçlandırmak.
Haberleşme ve İletişim Politikamız
Milas Ticaret ve Sanayi Odası’nın bilinirliğini ve ulaşılabilirliğini; üyelerimiz ve toplumumuz ile kesintisiz iletişim araçları kullanarak ve haberleşme, iletişim tekniklerimizi sürekli iyileştirerek geri bildirimleri iyileşme fırsatı olarak dikkate alarak artırmak, katılımcı oda olmak.
Bilgi Güvenliği Politikası
Bilgi varlıklarımızın güvenliğini ve ulaşılabilirliğini sağlamak, bütünlüğünü korumak için insan kaynaklarımızın, tedarikçilerimizin yetkinliğini sürekli sağlamak, teknik altyapımızı sürekli iyileştirmek.