DOLAR
32,5004
EURO
34,6901
ALTIN
2.496,45
BIST
9.693,46










MİTSO, POSTA GAZETESİNİN TARIM EKİNDE “MİLAS EKONOMİSİNE COĞRAFİ İŞARETLE BÜYÜK DESTEK”

MİTSO, POSTA GAZETESİNİN  TARIM EKİNDE “MİLAS EKONOMİSİNE COĞRAFİ İŞARETLE BÜYÜK DESTEK”
15.02.2018 13:24
0
A+
A-

*Türkiye’nin en çok satan gazetesi Posta’nın Tarım ekinde, MİTSO’ya yarım sayfa yer ayrıldı.

*Yazıda MİTSO’nun Milas zeytinyağına coğrafi işaret almasıyla birlikte ilçe ekonomisine en az 60 milyon TL’lik bir katkı sağlandığı ifade edildi.

 

Milas’ın ve Milas ürünlerinin tanıtımı için yoğun bir çaba harcayan MİTSO, bu kez de Türkiye’nin en çok satan gazetesi Posta’nın İzmir Agroexpo Fuarı için özel olarak hazırlanan Tarım ekinde yarım sayfa ile yer alarak Milas’ın coğrafi işaretli zeytinyağı ile coğrafi işaret başvurusunda bulunulan Milas yağlı zeytini ve Milas tepsi böreğini tanıttı.

Daha önce Pegasus Havayolları‘nın uçaklarında yolculara dağıtılmakta olan Flypgs.com Magazine Dergisinin Temmuz – 2017 sayısında Milas’ın tanıtımı için tam 5 sayfalık bir yazının ve fotoğrafların yayınlanmasını ardından ülkemizin önemli havayolu firmalarından birisi olan Atlasjet’in Atlasglober Dergisinde yine Milas’ı tanıtan tam 5 sayfalık yazı ve fotoğrafların yayınlanmasını sağlayan MİTSO bu kez de Türkiye’nin en çok satan gazetesi olan Posta’nın İzmir Agroexpo Fuarı için özel olarak hazırlanan Tarım ekinde Milas’ın coğrafi işaretli zeytinyağını tanıtan bir yazının yayınlanmasını sağladı. Yazıda, Milas zeytinyağına coğrafi işaret alınmasıyla birlikte ilçe ekonomisine yaklaşık 60 milyon TL’lik bir katkı sağlandığı anlatılırken zeytinyağına coğrafi işaret alınmasıyla birlikte markalaşmanın da arttığına dikkat çekiliyor. Yazının devamında MİTSO’nun Milas’ın geleneksel lezzetlerinden yağlı zeytin ve tepsi böreği için de coğrafi işaret başvurusunda bulunduğu belirtiliyor.

MİTSO Yönetim Kurulu Başkanı Reşit Özer, MİTSO’nun Posta gazetesinin İzmir Agroexpo Fuarı için özel olarak hazırlanan Tarım ekinde yarım sayfa yer almasının önemini vurgulayarak “Milas’ın ve ürünlerimizin tanıtımı için her fırsatı değerlendiriyoruz. Havayolları dergilerinde Milas’ın tarihi, doğal ve kültürel zenginlikleriyle tanıtılmasını sağladık. Şimdi de Türkiye’nin en çok satan gazetesi olan Posta’nın Tarım ekinde yarım sayfa Milas’ın coğrafi işaretli zeytinyağını tanıttık. Bu tanıtımların Milas’a, Milaslı üreticilere ve dolayısıyla Milas ekonomisine çok olumlu şekilde yansıyacağını zaman içinde göreceğiz. Bizim bütün çabamız ilçemizi ve ürünlerini en iyi şekilde tanıtmak için. Bunun için de elimizden geleni yapıyor ve her fırsatı değerlendirmeye çalışıyoruz” dedi.