Kosgeb İnsan Kaynakları Yönetmeliği Yayımlandı
KOSGEB’de istihdam edilecek personelin göreve alınmasına, hizmet şartlarına, niteliklerine, atanma ve yetiştirilmelerine ve diğer özlük işlerine ilişkin usul ve esaslar belirlendi. KOSGEB İnsan Kaynakları Yönetmeliği, Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığının, merkez ve taşra teşkilatında daimilik ve aslilik arz eden görevlerde idari hizmet sözleşmesi ile sözleşmeli olarak istihdam dilen asli personeli kapsıyor. Yönetmelikte KOSGEB’in insan kaynakları politikası ve planlamasına ilişkin hususlar ile Başkanlıkta istihdam edilen personelin, kendi görev ve pozisyonlarıyla ilgili ayrı bir düzenleme bulunmaması kaydıyla, göreve alınmasına, hizmet şartlarına, niteliklerine, atanma ve yetiştirilmelerine, hak, yükümlülük ve sorumluluklarına ve diğer özlük işlerine ilişkin usul ve esaslar yer alıyor.
Detaylı Bilgi : http://www.kosgeb.gov.tr/Haber/haber.aspx?hID=224