DOLAR
36,4339
EURO
38,1549
ALTIN
3.438,13
BIST
9.602,16
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Muğla
Açık
7°C
Muğla
7°C
Açık
Pazartesi Hafif Kar Yağışlı
6°C
Salı Az Bulutlu
12°C
Çarşamba Çok Bulutlu
13°C
Perşembe Hafif Yağmurlu
10°C

MİTSODA DENKLİK/TANINIRLIK EĞİTMİNDE ÜÇÜNCÜ AŞAMA

MİTSODA DENKLİK/TANINIRLIK EĞİTMİNDE ÜÇÜNCÜ AŞAMA
06.08.2013 17:45
1.728
A+
A-

*MİTSO personeline TS EN ISO 9001: 2008 KYS standartları konusunda açıklamalarda bulunan Prof. Dr. Fuat Önder kalite anlayışının müşterinin “bir seferde, tam zamanında, her keresinde” aynı kalitede hizmet alabilmesi olduğunu söyledi.

MİTSO’nun hizmet kalitesinin ulusal ve uluslararası düzeyde diğer odalarla aynı hizmet kalitesine eriştirilmesi amacıyla başlatılan denkliğinin ve tanınırlığının (akreditasyon) onaylanmasını sağlamak amacıyla başlattığı eğitimin üçüncü aşaması geçildi. Prof. Dr. Fuat Önder tarafından MİTSO personeline yönelik olarak düzenlenen ve 4 saat süren eğitim çalışmasında olması gereken hizmet kalitesini anlattı.

TOBB tarafından bu yıl akreditasyon (denklik / tanınırlık) başvurusu kabul edilen 30 oda ve borsadan birisi olan MİTSO’da hizmet kalitesinin uluslararası standartlara uygun hale getirilebilmesi için başlatılan eğitim çalışmalarında üçüncü aşama gerçekleştirildi. Prof. Dr. Fuat Önder’in MİTSO personeline kalite konusunda verdiği 4 saatlik eğitimde kalitenin standartları anlatıldı. Prof. Dr. Fuat Önder, hizmette kalitenin, bir ürün ya da hizmet hakkında müşteri ya da kullanıcıların yargısı olduğunu bildirdi. Prof. Dr. Önder; hizmette kalitenin müşterinin istediği tekrar tekrar düzeltmelere gerek kalmaksızın bir seferde, hiçbir gecikme olmaksızın tam zamanında ve ara sıra değil her keresinde aynı standartta hizmet sunulabilmesi olduğunu anlattı. MİTSO’nun da üyelerinin işlemlerini çeşitli düzeltmeler veya eksikleri tamamlamak için tekrar tekrar odaya gelmek zorunda kalmadan istenilen işlemi bir kerede tam ve eksiksiz olarak, hiçbir gecikme olmaksızın yapması gerektiğini belirten Prof. Dr. Fuat Önder “istenilen işlemlerle ilgili olarak eksiksiz olarak ve en kısa sürede sağlanabilmesinin ara sıra değil her işlemde ve her keresinde yapılabilmesi gerektiğini vurguladı. Ancak bu şekilde hizmette kalite standardına ulaşılabileceğini belirten Prof. Dr. Fuat Önder sürdürülen akreditasyon eğitim çalışmalarında yönetimin ve personelin bu anlayış ve hizmet kalitesine ulaşmasının amaçlandığını söyledi.

Prof. Dr. Fuat Önder, hizmette belirtilen standartlara erişilmesi durumunda personelin kendi işleri konusunda uzmanlaşacağını, uzmanlaşmayla birlikte hizmette personel ve zaman tasarrufu sağlanabileceğini de sözlerine ekledi.

Milas Ticaret ve Sanayi Odası | Hayıtlı Mah. 23 Nisan Bulvarı No:172 Mİlas / MUĞLA | Tel : (0252) 512 1118 - 512 9009 - 5128275
Fax : (0252) 512 8999 | info@mitso.org.tr