MİTSODA MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ EĞİTİMİ
Üyelerinin ve çalışanlarının hizmet kalitesini arttırmayı amaçlayan MİTSO eğitim dizisini sürdürüyor. MİTSO bu kez müşteri memnuniyeti konusunda üyelerini ve personelini bilgilendirmek amacıyla 29 Mart Cuma günü saat 10.00 16 00 arasında eğitim çalışması düzenliyor. Yönetim Danışmanı ve Eğitmen Sn. Serap AYDAR tarafından verilecek olan semineri MİTSO üyesi olmayanlar da izleyebilecek.
MİTSO Yönetim Kurulu Başkanı Enver Tuna, çağımızda bilgi ve bilgiye ulaşmada eğitimin çok önemli olduğunu belirterek Biz de MİTSO yönetimi olarak gerek üyelerimizin, gerekse Milaslıların yeni bilgilerle donanımlı hale gelmeleri için eğitsel çalışmalar düzenliyoruz. Geçen hafta işyeri güvenliği ve sağlığı konusunda bir seminer düzenlemiştik. Bu hafta ise müşteri memnuniyeti ile ilgili bir seminer düzenliyoruz. Üyelerimizin ve iş yaşamı içindeki Milaslıların müşteri memnuniyeti seminerinden çok yararlanacaklarını umuyoruz. MİTSO olarak gerek üyelerimizin ve personelimizin bilgi donanımını arttırmak için bu tür eğitsel çalışmalara bundan sonra da devam edeceğiz dedi.