DOLAR
36,4339
EURO
38,1549
ALTIN
3.441,38
BIST
9.602,16
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Muğla
Açık
7°C
Muğla
7°C
Açık
Pazartesi Kar Yağışlı
6°C
Salı Az Bulutlu
12°C
Çarşamba Az Bulutlu
12°C
Perşembe Yağmurlu
9°C

MİTSO’DA “İLETİŞİM AİLEDE BAŞLAR”

MİTSO’DA “İLETİŞİM AİLEDE BAŞLAR”
22.02.2017 16:18
2.315
A+
A-

*Milas Ticaret ve Sanayi Odası tarafından düzenlenen “İletişim ailede başlar” konulu eğitimi sunan Kişisel Gelişim Uzmanı ve Aile Danışmanı Ayşe Sandal yapıcı bir tartışma yapılabilmesi için yüzünüzdeki gülümsemeyi asla bozmayın” dedi.

 

            Üye eğitimlerini sürdüren Milas Ticaret ve Sanayi Odası’nda düzenlenen “İletişim ailede başlar” konulu eğitimleri sunan Kişisel Gelişim Uzmanı Ayşe Sandal kişiler arasında yapıcı bir tartışmanın geliştirilebilmesi için tartışan kişinin yüzündeki gülümsemeyi asla bozmaması gerektiğini söyledi.

            MİTSO tarafından üyelerin insan ilişkilerinde daha başarılı olabilmeleri amacıyla iletişim eğitimi düzenlendi. Birer hafta arayla iki kez düzenlenen eğitime MİTSO personeli ve üyelerinin yanısıra konuya ilgi duyanlar da katıldılar. Kişisel Gelişim Uzmanı ve Aile Danışmanı Ayşe Sandal tarafından verilen eğitimlerde insanların yüz yüze iletişimde başarılı olabilmelerinin yöntemleri anlatıldı.

            “İletişim Ailede Başlar” adıyla düzenlenen iletişim eğitimini sunan Ayşe Sandal, sağlıklı bir iletişimin altyapısının ilk olarak ailede oluşturulduğunu ve aile içinde geliştiğini anlattı. Ayşe Sandal kişilerin yapıcı bir tartışmayı geliştirebilmeleri için öncelikle yüzlerindeki gülümsemeyi asla bozmamaları gerekir” dedi. Sandal, daha sonra kişisel iletişim ve sağlıklı bir tartışmanın sürdürülebilmesi için yapılması gerekenleri şöyle sürdürdü:

            “Yapıcı bir tartışmanın geliştirilebilmesi için şunlara dikkat edilmelidir: Yüzünüzdeki gülümsemeyi asla bozmayın. Şikayetinizi kısaca açıklayın. Zira, uzun şikayet listesini sıralamak karşınızdakinin dikkatini dağıtacaktır.

            Şikayetinizi açıklarken asla suçlamada ve eleştiride bulunmayın.

            Tartışma esnasında suçlama yaptığınız anda karşınızdaki kişi tartışmanın ana konusundan kopar ve kendini savunmaya odaklanır. Suçlamak yerine nasıl hissettiğinizi ve olayı nasıl gördüğünüzü ifade edin.

            Konuşmanıza önce olumlu bir cümle ile başlayın”.

 

Milas Ticaret ve Sanayi Odası | Hayıtlı Mah. 23 Nisan Bulvarı No:172 Mİlas / MUĞLA | Tel : (0252) 512 1118 - 512 9009 - 5128275
Fax : (0252) 512 8999 | info@mitso.org.tr