DOLAR
34,2861
EURO
37,1078
ALTIN
3.064,27
BIST
8.945,80










TÜRKİYE’DE ŞİRKETLERİN ORTALAMA ÖMRÜ 12 YIL…

TÜRKİYE’DE ŞİRKETLERİN ORTALAMA ÖMRÜ 12 YIL…
23.03.2018 13:47
0
A+
A-

*Yönetim Danışmanı, Yazar Devrim Ersöz Türkiye’de şirketlerin ortalama ömrünün sadece 12 yıl olduğunu belirterek bunun, şirketlerin tanıtım ve pazarlamaya yeterince kaynak ayırmamasından kaynaklandığını söyledi.

*Dünyadaki alışverişin yüzde 85’ini kadınların yaptığını belirten Devrim Ersöz, tanıtım ve pazarlamanın kadınlara yönelik yapılmasının başarıyı arttıracağını ifade etti.

*Ersöz konuşmasında  Milas’ı pek çok bakımdan çok beğendiğini ifade ederek “Milas çok güzel bir ürün. Ben de bundan sonra Milas’ı tanıtmak için elimden geleni yapacağım” dedi.

 

MİTSO’nun daveti üzerine Milas’a gelen Yönetim Danışmanı, Yazar Devrim Ersöz, “Çağdaş Satış ve Pazarlama Teknikleri” konulu seminerinde, Türkiye’deki şirketlerin ortalama ömrünün 12 yıl olduğunu belirterek bunun şirketlerin, tanıtıma ve pazarlamaya yeterince kaynak ayırmamasından  kaynaklandığını söyledi. Devrim Ersöz, seminerinde bir ürün ne kadar iyi olursa olsun önemli olanın ürünün tanıtımı olduğunu da belirtti..

Ezber Bozan Satış Teknikleri“, “Pembe Fil“, gibi kitaplarıyla tanınan Yönetim Danışmanı, Yazar devrim Ersöz, Milas Ticaret ve Sanayi Odası’nın daveti üzerine Milas’a geldi. MİTSO konferans salonunda Oda üyelerine “Çağdaş Satış ve Pazarlama Teknikleri” konusunda bir seminer veren Devrim Ersöz, ürün tanıtımının önemine dikkat çekerek  “Ürünleriniz ne kadar iyi olursa olsun önemli olan onu nasıl tanıttığınızdır” diye konuştu. Konuşmasının devamında Milas’ı pek çok bakımdan çok beğendiğini ifade eden Devrim Ersöz “Milas çok güzel bir ürün. Ben de bundan sonra Milas’ı tanıtmak için elimden geleni yapacağım” dedi.

Seminerinde, çağdaş satış ve pazarlama tekniklerini ilginç örneklerle anlatan Devrim Ersöz, satıcıların insanların sorunlarını çözmeye çalıştığını, pazarlamacıların ise önce sıkıntıyı ortaya koyarak bu sıkıntıyı çözmek için ürün satmaya çalıştığını anlattı. Konuşmasının devamında dünyadaki şirketlerin ömrünün yüzlerce yıl önceye kadar gittiğini, İsveç’te 700 yıllık bir şirketin olduğunu anlatan Devrim Ersöz, “Türkiye’de 1 milyon 350 bin dolayında şirket var. Bunların yüzde 9’u sermaye şirketleri. Türkiye’de şirket yaşı ortalaması sadece 12 yıl. Türkiye’de şirketler tanıtıma ve  pazarlamaya yeterince kaynak ayırmıyorlar. Bu nedenle şirketler sürdürülemiyor” dedi.

Devrim Ersöz, alışveriş sırasında kadınlarla erkeklerin farklı davranışlar sergilediğini, bunun, her iki cinsin beyin yapılarından ve evrimsel gelişmelerinden kaynaklandığını anlatarak “Alışveriş sırasında kadınlar çok seçici davranıyorlar. Oysa erkekler çok kısa sürede karar verip alış veriş yapıyorlar. Satış ve pazarlama yöntemlerinde bu gibi ayrıntılara dikkat etmek gerekir” dedi.

Seminerin bitiminde Devrim Ersöz dinleyenlere “Pembe Fil” adlı kitabını dağıttı. MİTSO Yönetim Kurulu Başkanı Reşit Özer de davetlerini kabul ederek MİTSO’ya geldiği ve üyelere çok değerli bir seminer sunduğu için Devrim Ersöz’e teşekkür etti ve günün anısına, üzerinde Hekatomnos Anıtmezarındaki lahitin bir fotoğrafı olan tabak armağan etti.